samedi 13 mars 2010

une Limbourgeoise




Elle , elle se trouve dans ce charmant pays qu'est le Nigeria . Regardez la 3 eme phot elle ne correspond pas aux autres.
Dans ses différents courriers insiste beaucoup sur le sexe , qu'elle est une fille chaude .
Depuis que je lui ai dit que je me ferais un plaisir de la rencontrer en Belgique ( " elle est du Limbourg") , plus de nouvelles


--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sat, 27 Feb 2010 11:47:44 -0800
Subject: Hello
From: evelyndave12@gmail.com


Hello how are you doing today, ik hoop dat je echt genieten van je dag a'm zo blij te schrijven van u be2 site. Ik zal graag je te leren kennen en kijken of we kunnen de dingen echt samen, dat is waarom ik het verzenden van dit bericht, ik ben nieuw op de site en be2 ik echt wil zien hoe het zal werken voor mij, u bent zelfs de eerste man die be2-mail van deze site en hopen te hebben wat ik wil van u ik heb gekwetst voordat dat is waarom ik op de site bij be2 ving ik mijn beste vriend de liefde voor mijn ex vriendje, maar ik heb gewist dit alles uit mijn verleden.

Ik ben een 26 F 'die graag lezen mags, stripboeken en een aantal romantische romans,, zwemmen op het strand zijde, Uw profiel is een van de beste die ik heb gezien, Laten we elkaar kennen .. Care to share meer over jezelf? over mezelf ook?
Ik ben Evelyn Dave vrouwelijke 26 van Genk en momenteel in Nigeria voor een project Ontwerpers aan de vergadering is uiteindelijk nu, ik ben bereid om te verhuizen als ik een juiste man van mijn keuze om met en zorg voor mij en me kan vinden als vrouw. Misschien kunnen we regelen in de vergadering toen ik naar beneden en kan ik beginnen om u te weten vanaf hier alstublieft?

Nou, ik ben een sexy, loyale en toegewijde dame die op zoek is naar dezelfde man om mij te behagen. Iemand te delen met persoonlijke momenten, geniet van het leven en stevig vasthouden aan de zegeningen van een duurzaam en eeuwige geluk. Ik ben geboren om te behagen niet te plagen Ik ben opgevoed met een hoge doelen, moraal en integriteit. Ik ben op zoek naar een serieuze relatie die kan leiden tot het huwelijk, ongeacht welke leeftijd, de leeftijd is slechts een aantal ik ben op zoek naar een man die open minded op correspondentie met hebben. Ik ben een sterke, sexy, slim, onafhankelijke dame met veel goals en veel rijden. Ik hou van plezier hebben en een echte man nodig aan mijn zijde om het neer te houden met. Ik moet ook een man die goed voor mij als zijn liefhebbende vrouw Ik heb een man met een goed gesprek, intelligentie, street smarts en een die weet hoe een dame te behandelen.

Ik wil de wereld verkennen en nieuwe dingen te doen. Ik hou van warm weer, tropische drankjes en zandstranden. Ik houd van feesten en plezier hebben. Ik wil niet dat niet meer drama in mijn leven ik wil romantische avonden en slaapkamer praten. Ik ben een echte dame op zoek naar een echte man, Ik ben dol te zijn met mijn geliefden helemaal alleen en met hem voor de rest van mijn leven dat ik graag uit met vrienden en worden alle alone.I ben zeer vriendelijk en liefde worden omringd door leuke, uitgaand, positieve mensen. Ik ben dol op mensen gelukkig te maken en ik ben op zoek naar iemand die ik echt gelukkig kan zijn met! Dat is echt het, wat je ziet is wat je krijgt. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik ben alleenstaand en op zoek! Ik ben een zeer hete en sexy meisje .. Ik ben een vrouw op zoek naar een eerlijk man. Ik ben zeer nederig, interlligent, zorgzame, liefdevolle. Ik ben erg romantisch, gepassioneerd, aanhankelijk. Ik houd van gezelligheid thuis heel veel en ik kan goed koken. Ik heb een zeer romantisch hart .. Familie is het belangrijkste voor mij. Ik ben aardig, eerlijk, fatsoenlijk, vrolijk, romantisch betrouwbaar en aanbesteding. Ik hou van kinderen. Ik wil graag een fatsoenlijk man.who voldoen zal een zorgzame man. Ik ben op zoek naar een speciale, mijn soulmate, een man die zal mijn vriend, mijn geliefde, mijn man. Ik ben op zoek naar een man die ik zou kunnen houden. Ik hoop dat mijn droom van een gelukkig gezin waar zal worden. Ik ben alleenstaand zonder children.I zal dol op lezen van u en uw foto's

Aucun commentaire: